نادرا عملے کیخلاف شکایات کے فوری ازالے کے لیے نظام وضع کردیا گیا

جمعرات 18 جنوری 2024
icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp

نیشنل ڈیٹا بیس رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) نے مرکزی نظام برائے تصفیہ شکایات قائم کر دیا۔

نادرا حکام کے مطابق ادارے کی خدمات، سہولیات یا عملے سے متعلق کوئی بھی شکایت آن لائن ویب پورٹل پر درج کرائی جاسکتی ہے یا اس حوالے سے ہیلپ لائن پر بھی کال کی جاسکتی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ نادرا کی جانب سے ایسی شکایات کا بروقت ازالہ کیا جائے گا۔

حکام نے کہا کہ نادرا کا مستعد عملہ 24 گھنٹے عوام کی خدمت کے لیے حاضر ہے اور شکایت درج کرانے پر متعلقہ ڈیپارٹمنٹ کے نمائندے خود شکایت کنندہ سے رابطہ کریں گے اور فوری طور پر یا زیادہ سے زیادہ 7 دن کے اندر مسئلہ حل کردیا جائے گا۔

اس حوالے سے شہری اپنی شکایات نادارا کے ویب پورٹل :http://complaints.nadra.gov.pk، 24 گھنٹے مستعد ہیلپ لائن:051-111786100 اور پاکستانی موبائل صارفین کے لیے :1777 پر کرسکتے ہیں۔ اس پلیٹ فارم پر درج ہونے والی شکایات کا فوری ازالہ یقینی بنایا جائے گا۔

آپ اور آپ کے پیاروں کی روزمرہ زندگی کو متاثر کرسکنے والے واقعات کی اپ ڈیٹس کے لیے واٹس ایپ پر وی نیوز کا ’آفیشل گروپ‘ یا ’آفیشل چینل‘ جوائن کریں

icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp

تازہ ترین

یورپی یونین انڈو پیسفک فورم: اسحاق ڈار کی سنگاپور کے وزیرِ خارجہ اور بنگلادیشی سفیر سے غیررسمی ملاقات

ٹی20 ورلڈ کپ 2026: پاکستان اور بھارت ایک ہی گروپ میں، میچ 15 فروری کو کولمبو میں ہوگا

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز شریف سے نیشنل سیکیورٹی ورکشاپ کے شرکا کی ملاقات

ایبٹ آباد میں مسافر وین کو حادثہ، باپ بیٹے اور 2 بہنوں سمیت 6 افراد جاں بحق

ٹرمپ نے صحافی کے سخت سوال پر ممدانی کو کیسے مشکل سے نکالا؟

ویڈیو

میڈیا انڈسٹری اور اکیڈیمیا میں رابطہ اور صحافت کا مستقبل

سابق ڈی جی آئی ایس آئی نے حساس ڈیٹا کیوں چوری کیا؟ 28ویں آئینی ترمیم، کتنے نئے صوبے بننے جارہے ہیں؟

عدلیہ کرپٹ ترین ادارہ، آئی ایم ایف کی حکومت کے خلاف چارج شیٹ، رپورٹ 3 ماہ تک کیوں چھپائی گئی؟

کالم / تجزیہ

ثانیہ زہرہ کیس اور سماج سے سوال

آزادی رائے کو بھونکنے دو

فتنہ الخوارج، تاریخی پس منظر اور آج کی مماثلت