ایئرلائن کا پروازوں کے بہتر انتظام کے لیے مصنوعی ذہانت کا استعمال کارگر ثابت

جمعرات 23 مئی 2024
icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp

برطانوی ایئر لائن ایزی جیٹ کے نئے کنٹرول سینٹر میں مصنوعی ذہانت (اے آئی) کے استعمال نے آپریشن ٹیموں کو پروازوں کا بہتر انتظام کرنے کی اجازت دے دی۔ ایئرلائن ایزی جیٹ کے کنٹرول سینٹر میں 250 سے زیادہ عملہ کام کرتا ہے اور روزانہ تقریباً 2ہزار پروازوں کے پروگرام کا انتظام کرتا ہے۔

ایئر لائن کی جانب سے یہ دعویٰ کیا گیا کہ اے آئی اسٹینڈ بائی عملے کی ضروریات کی پیش گوئی کرے گا اور ہر آپریشن کے لیے عملے کے بہترین اختیارات کی سفارش کرے گا۔ ان کی ذمہ داریوں میں راستوں کی منصوبہ بندی کرنا، پائلٹوں اور کیبن کریو کو مختص کرنا، ہوائی جہاز کی دیکھ بھال اور مسافروں کے رابطے کا انتظام کرنا شامل ہے۔

بیڈ فورڈ شائر کے لوٹن ہوائی اڈے کے قریب مربوط کنٹرول سنٹر میں مقیم اہلکاروں کو جیٹ اسٹریم تک رسائی حاصل ہے، جو کہ ایک تخلیقی اے آئی ٹول ہے۔ ایزی جیٹ کے مطابق یہ زمین پر پائلٹوں اور عملے کے مسائل کو زیادہ تیزی سے حل کرنے میں ان کی مدد کرتا ہے۔

ایئر لائن کے چیف ایگزیکٹیو جوہان لنڈگرین نے کہا کہ نئی سہولیات موسم گرما کے عین وقت پر آئیں۔ مسٹر لنڈگرین نے کہا کہ عملہ اب کام کرنے کے لیے ایک جدید اور مرضی کے مطابق مرکز سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایزی جیٹ میں ہم نے کسٹمر کے تجربے اور آپریشنل کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیے ڈیٹا کے ابتدائی امکانات دیکھے جو ہمارے صارفین، عملے اور پائلٹس کے لیے بہتر پرواز کا تجربہ فراہم کرنے میں ہماری مدد کر سکتا ہے۔

’آپ اسے ہمیشہ نہیں دیکھ سکتے ہیں، ٹیکنالوجی پہلے ہی ہوا اور زمین پر کام کر رہی ہے جو ہمیں یہ اندازہ لگانے میں مدد کرتی ہے کہ ہمیں مخصوص راستوں کے لیے کس طرح کے کھانے پینے کی ضرورت ہے‘۔

انہوں نے کہا کہ اے آئی نے کھانے کے ضیاع کو کم کرنے، دیکھ بھال کے پیش گوئی کے فیصلوں میں مدد کرنے اور طلب کو پورا کرنے کے لیے صحیح طیارے کا انتخاب کرنے میں مدد کی۔

مسٹر لنڈگرین نے مزید کہا کہ ہم اپنے علم اور اے آئی کے استعمال میں سرمایہ کاری کو بڑھاتے رہتے ہیں۔

آپ اور آپ کے پیاروں کی روزمرہ زندگی کو متاثر کرسکنے والے واقعات کی اپ ڈیٹس کے لیے واٹس ایپ پر وی نیوز کا ’آفیشل گروپ‘ یا ’آفیشل چینل‘ جوائن کریں

icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp