امرتسر سے دہلی آنے والی ایئر انڈیا کی پرواز میں اس وقت ناخوشگوار صورتحال پیدا ہو گئی جب ایک مسافر نے دوسرے مسافر سے بدتمیزی کی۔ یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب طیارہ دہلی ایئرپورٹ پر اترنے کی تیاری کررہا تھا۔
ایئر انڈیا کی جانب سے جاری بیان کے مطابق عملے نے ایک مسافر کو دوسرے مسافر سے زبانی جھگڑا کرتے دیکھا، متاثرہ مسافر نے عملے کو اطلاع دی کہ مذکورہ شخص اسے گالیاں دے رہا ہے۔
یہ بھی پڑھیں ایئر انڈیا کی برمنگھم سے دہلی جانے والی پرواز کی ریاض میں ہنگامی لینڈنگ، تمام مسافر محفوظ
صورتحال پر فوری قابو پاتے ہوئے متاثرہ مسافر کو بزنس کلاس میں منتقل کردیا گیا تاکہ لینڈنگ کے دوران کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش نہ آئے۔ لینڈنگ کے بعد بدتمیزی کرنے والے مسافر کو دہلی ایئرپورٹ پر سیکیورٹی اہلکاروں کے حوالے کر دیا گیا۔
ایئر انڈیا نے اپنے بیان میں کہاکہ ہم مسافروں کے غیرمہذب رویے کے خلاف زیرو ٹالرنس پالیسی رکھتے ہیں۔ پرواز کے کپتان نے زمینی سیکیورٹی ٹیم کو بروقت اطلاع دی، جو طیارے کے پہنچنے پر موجود تھی اور متعلقہ مسافر کو مزید کارروائی کے لیے ان کے حوالے کر دیا گیا۔
ایئر لائن نے مزید کہاکہ مسافروں اور عملے کی سلامتی اس کی اولین ترجیح ہے، اور وہ اس واقعے کی مکمل تحقیقات میں متعلقہ حکام کے ساتھ مکمل تعاون کرے گی۔
یہ بھی پڑھیں 271 افراد کی ہلاکت، ایئر انڈیا کو شوکاز نوٹس جاری، تادیبی کارروائی کا عندیہ
واضح رہے کہ ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن کی جانب سے فضائی سفر کے دوران غیر ذمہ دارانہ اور ہنگامہ خیز رویے سے نمٹنے کے لیے باقاعدہ قوانین موجود ہیں۔ ان میں کسی بھی غیرمہذب مسافر کو ’نو فلائی لسٹ‘ میں شامل کرنے کے لیے انٹرنل انکوائری کمیٹی قائم کرنے کی شق بھی شامل ہے۔