بھارتی ریاست مدھیہ پردیش کے ضلع بھنڈ میں ایک گاؤں کے رہائشی نے اُس وقت سب کو حیران کر دیا جب اس نے وزیرِاعلیٰ کی ہیلپ لائن پر شکایت درج کرائی کہ اسے یومِ آزادی کی تقریب میں دوسروں کی طرح 2 کی بجائے صرف ایک لڈو دیا گیا۔
واقعہ کیسے پیش آیا؟
یہ واقعہ گرام پنچایت بھون میں 15 اگست کی تقریب کے دوران پیش آیا۔ پرچم کشائی کے بعد شرکاء میں مٹھائی تقسیم کی جا رہی تھی۔ گاؤں کے رہائشی کملیش خوشواہا کو جب صرف ایک لڈو ملا اور ان کی 2 لڈو کی خواہش پوری نہ ہوئی، تو انہوں نے فوراً پنچایت بھون کے باہر سے وزیرِاعلیٰ ہیلپ لائن پر فون کر کے شکایت درج کرا دی۔
یہ بھی پڑھیں کیلیفورنیا میں اسٹرابیری آئس کریم کا شوقین ریچھ دکان میں گھس آیا، تصویر وائرل
اپنی شکایت میں انہوں نے لکھا
’پرچم کشائی کے بعد پنچایت نے لڈو صحیح طریقے سے تقسیم نہیں کیے۔ مجھے 2 کے بجائے ایک لڈو دیا گیا، یہ معاملہ حل کیا جانا چاہیے۔‘
پنچایت کا ردعمل
پنچایت کے سیکریٹری رویندر سری واستو نے تصدیق کی کہ واقعہ درست ہے۔ ان کے مطابق
’گاؤں کے ایک ملازم نے شکایت کنندہ کو ایک لڈو دیا، لیکن وہ ضد پر اڑ گئے کہ 2 ملنے چاہئیں۔ جب انکار ہوا تو انہوں نے ہیلپ لائن پر شکایت کر دی۔‘
صورتحال کو سنبھالنے کے لیے پنچایت نے غیر معمولی قدم اٹھاتے ہوئے مارکیٹ سے ایک کلو مٹھائی خریدنے اور شکایت کنندہ سے باضابطہ معافی مانگنے کا فیصلہ کیا تاکہ معاملہ ختم ہو سکے۔
یہ بھی پڑھیں عراقی شہر اربیل میں ’گدھے کے کبابوں‘ کا اعلان، ریسٹورنٹ شہرت کی بلندیوں پر پہنچ گیا
یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ بھنڈ ضلع میں وزیرِاعلیٰ ہیلپ لائن پر انوکھی شکایات موصول ہوئی ہوں۔
جنوری 2020 میں ایک شہری نے خراب ہینڈ پمپ کی شکایت کی تھی۔ اس شکایت پر ایک محکمہ افسر کے سرکاری جواب میں انتہائی نامناسب جملے درج کیے گئے تھے، جس پر شدید تنازع کھڑا ہو گیا تھا۔ بعدازاں افسر نے مؤقف اختیار کیا کہ ان کی شناخت (آئی ڈی) کا غلط استعمال کیا گیا تھا۔
یہ بھی پڑھیں برطانیہ: بھارتی نوجوان ریسٹورنٹ میں کھانے کے بعد 200 پاؤنڈ کا بل ادا کیے بغیر فرار
یہ واقعہ اگرچہ مزاحیہ اور غیر معمولی لگتا ہے، لیکن اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ عوام اب سرکاری ہیلپ لائنز کو معمولی یا انوکھے مسائل کے لیے بھی استعمال کرنے لگے ہیں۔ ایسے کیسز عوامی شکایات کے نظام کی افادیت اور اس کے درست استعمال پر سوالیہ نشان بھی کھڑا کرتے ہیں۔