مصنوعی ذہانت کا ایک اور کمال، تصاویر اور مناظر کو شاعری میں بدلنے والا ’شاعر کیمرہ ‘ایجاد

اتوار 21 اپریل 2024
icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp

سائنسدانوں نے ایک ایسا ’شاعر کیمرہ ‘ تیار کیا ہے جو آپ کے خوبصورت مناظر اور تصاویر کو خوبصورت شاعری میں بدل دیتا ہے۔اس کا نام ’پوئٹری کیمرہ‘  (شاعر کیمرہ) رکھا گیا ہے، جو مصنوعی ذہانت سے چلتا ہے اور اس کے لیے یہ کیمرہ جی پی ٹی -4 کا استعمال کرتا ہے ۔

مصنوعی ذہانت (اے آئی) یا تو مکمل طور پر تبدیل ہو رہی ہے یا ہمارے ارد گرد کی ہر چیز کو بدل کر رکھ دینے والی ہے۔ اس کی تازہ ترین مثال ’شاعر کیمرہ‘ ہے، جو وہی شاعری کرتا ہے، جیسا اسے منظر دیا جاتا ہے، یہ بآسانی آپ کی تصاویر کو نظموں میں بدل دیتا ہے۔

یہ ’شاعر کیمرہ‘ ایک عام پولرائڈ کیمرے کی طرح لگتا ہے۔ لیکن، تصاویر لینے کے بجائے، یہ سینسر کے ذریعہ حاصل کی گئی تصاویر اور مناظر کو بآسانی نظموں میں تبدیل کر دیتا ہے۔

کیلن کیرولین ژانگ اور ریان ماتھر کی جانب سے تیار کردہ اوپن سورس ڈیوائس رسبیری پائی پر چلتی ہے اور اوپن اے آئی کے جی پی ٹی-4 کو استعمال میں لاتے ہوئے شاعری میں یا کسی نظم میں بدل دیتا ہے۔

سنگل بورڈ کمپیوٹر رسبیری پائی تصاویر کا تجزیہ کرتا ہے اور بصری اعداد و شمار کی تلاش کرتا ہے۔ اس کے بعد یہ اے آئی کو مناظر بھیجتا ہے جو تصویر میں رنگوں ، نمونوں ، کلیدی عناصر اور جذبات جیسی چیزوں کی شناخت کرکے اس پر شاعری لکھ کر آپ کو پرنٹ دے دیتا ہے۔

ٹیک کرنچ کے مطابق  پوئٹری کیمرے کے بنانے والوں کا کہنا ہے کہ یہ آلہ صرف ایک شاعری کی شکل تک محدود نہیں ہے۔ چونکہ ڈیوائس کوڈ اوپن سورس ہے ، لہٰذا صارفین مختلف اختیارات جیسے سونیٹس ، مفت لائرک کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ کیمرے کے ذریعہ تیار کردہ کوئی بھی تصویر یا نظم ڈیجیٹل طور پر محفوظ نہیں ہے۔ پوئٹری کیمرے کا آغاز ژانگ اور ماتھر کے ذاتی منصوبے کے طور پر ہوا تھا ، لیکن جب انہوں نے سماجی اجتماعات میں دوستوں اور اہل خانہ کو آلہ دکھایا تو ، انہوں نے اپنی تخلیق کو دوسروں کے ساتھ بانٹنے کا فیصلہ کیا۔

اگرچہ ان کا پوئٹری کیمرہ فروخت کرنے کا کوئی ارادہ نہیں تھا ، لیکن رپورٹ سے پتا چلتا ہے کہ وہ اس کیمرے کو تجارتی طور پر دستیاب بنانے کے امکانات تلاش کر رہے ہیں۔

اگر وہ شاعرکیمرے کو فروخت نہ کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں تو اسے کوئی بھی کمپنی بنا سکتی ہے کیونکہ بنانے والوں نے پہلے ہی تمام ہدایات آن لائن شیئر کردی ہیں  اور اس کے پیچھے کی ٹیکنالوجی اوپن سورس ہے۔

آپ اور آپ کے پیاروں کی روزمرہ زندگی کو متاثر کرسکنے والے واقعات کی اپ ڈیٹس کے لیے واٹس ایپ پر وی نیوز کا ’آفیشل گروپ‘ یا ’آفیشل چینل‘ جوائن کریں

icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp