عید کی تیاریوں کے حوالے سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ بہت سے افراد مختلف طریقوں سے خریداری کرتے ہیں۔ کچھ افراد آن لائن خریداری کو ترجیح دیتے ہیں، تو وہیں دیگر لوگ مارکیٹ جا کر خریداری کرنے کو بہتر سمجھتے ہیں۔
آئیے اس موضوع پر اعدادوشمار کا جائزہ لیتے ہیں کہ پاکستانی عید پر کس طرح سے خریداری کرنے کو ترجیح دیتے ہیں؟
یہ بھی پڑھیں خواتین عید کے لیے آن لائن سستے کپڑے کہاں سے خرید سکتی ہیں؟
پاکستان میں عید کی خریداری کے رجحانات میں ایک دلچسپ تبدیلی رونما ہورہی ہے، اگرچہ روایتی طور پر لوگ بازاروں اور مارکیٹوں میں جا کر خریداری کو ترجیح دیتے ہیں، لیکن حالیہ برسوں میں آن لائن شاپنگ کا رجحان بھی تیزی سے بڑھ رہا ہے۔
ماہرین کے مطابق پاکستان میں انٹرنیٹ کا استعمال کرنے والے صارفین کی تعداد میں بھی تیزی سے اضافہ ہوا ہے اور یہی وجہ ہے کہ اس کا اثر ای کامرس کے صارفین کی تعداد پر بھی پڑا ہے۔
شہری علاقوں کے ساتھ بعض چھوٹے بڑے قصبوں میں بھی کھانے پینے کی اشیا، گھریلو ضرورت کی اشیا اور کپڑوں کی کئی قسم کی ورائٹی آن لائن منگوانے کا رحجان بڑھا ہے۔
واضح رہے کہ پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) کے اعداد و شمار کے مطابق ملک میں اس وقت 17 کروڑ 60 لاکھ لوگوں کے پاس موبائل فون موجود ہے جن میں سے 9 کروڑ 30 لاکھ لوگ تھری جی یا فور جی انٹرنیٹ یا براڈ بینڈ سروسز استعمال کررہے ہیں جو آبادی کا 43 فی صد سے کچھ زیادہ ہے۔
موبائل صارفین کی تعداد میں اضافہ بھی ای کامرس کے رجحان میں اضافے کی وجہ ہے۔
ایک سروے کے مطابق 2023 میں تقریباً 45 فیصد پاکستانی صارفین نے عید کی خریداری کے لیے آن لائن خریداری کی۔
عید الفطر جیسے بڑے مواقع پر آن لائن خریداری کی شرح میں اضافہ
عید الفطر جیسے بڑے مواقع پر آن لائن خریداری کی شرح میں مزید اضافہ ہوتا ہے۔ مختلف ویب سائٹس اور ایپس جیسےDaraz اور دیگر لوکل پیجز خاص طور پر عید کے دوران بڑی تعداد میں صارفین کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔
2023 کی ایک رپورٹ کے مطابق 45 فیصد افراد آن لائن شاپنگ کو ترجیح دیتے ہیں۔ یقیناً 2025 میں ان صارفین کی تعداد میں اضافہ ہو چکا ہوگا۔ کیونکہ ای کامرس انڈسٹری دنیا کی طرح پاکستان میں بھی تیزی سے پھیل رہی ہے۔
دوسری جانب 55 فیصد افراد ابھی بھی مارکیٹ جا کر خریداری کرنا پسند کرتے ہیں۔
نوجوان طبقہ (18 سے 35 سال) میں آن لائن خریداری کا رجحان زیادہ پایا جاتا ہے، جبکہ 40 سال اور اس سے زیادہ عمر کے افراد عید کی خریداری کے لیے بازار جانا پسند کرتے ہیں۔
واضح رہے کہ کپڑوں کی خریداری دونوں طریقوں سے کی جاتی ہے، لیکن آن لائن خریداری میں لباس کے فیبرک اور ڈیزائن کی تصاویر کی وجہ سے کمی محسوس ہو سکتی ہے۔
گھر کی سجاوٹ اور گفٹ آئٹمز کے لیے آن لائن خریداری ترجیح
گھر کی سجاوٹ اور گفٹ آئٹمز کے لیے زیادہ تر لوگ آن لائن خریداری کرتے ہیں کیونکہ انہیں بڑی تعداد میں ورائٹی دستیاب ہوتی ہے۔
کھانے پینے کی اشیا جیسے مٹھائیاں، پھل اور گوشت خریدنے کے لیے مارکیٹ جانا زیادہ عام ہے۔
پاکستان میں ای کامرس مارکیٹ تیزی سے ترقی کررہی ہے، ایک رپورٹ کے مطابق پاکستان میں ای کامرس مارکیٹ کا حجم 2023 میں 9 بلین ڈالر رہا۔
یہ بھی پڑھیں عیدالفطر کی تیاریاں جاری، بازار خریداروں سے بھر گئے
عید کی خریداری کے لیے آن لائن اور مارکیٹ کی خریداری دونوں کے فوائد ہیں، اور یہ افراد کی عمر، عادات اور سہولت پر منحصر ہے۔ آن لائن خریداری وقت کی بچت اور زیادہ انتخاب فراہم کرتی ہے، جبکہ مارکیٹ جا کر خریداری میں ذاتی طور پر اشیا کا معائنہ کرنے کا فائدہ ہوتا ہے۔