یوٹیوب کے سب سے بڑے اسٹار جمی ڈونلڈسن المعروف مسٹر بیسٹ نے ایک اور سنگِ میل عبور کرتے ہوئے اپنے مرکزی چینل پر 400 ملین سبسکرائبرز حاصل کر لیے، جس کے بعد یوٹیوب نے انہیں ایک خصوصی ڈیزائن شدہ پلے بٹن پیش کیا، جو سوشل میڈیا پر موضوعِ بحث بن گیا۔
یہ بھی پڑھیں:’رونالڈو کا کوئی مقابلہ نہیں‘ گولڈن بٹن حاصل کرنے پر صارفین کے تبصرے
یہ اعزاز یوٹیوب کے چیف ایگزیکٹو نیل موہن نے خود پیش کیا، جنہوں نے جمی ڈونلڈسن سے ملاقات کے دوران یہ یادگار شیلڈ بطور تحفہ دی۔ پلے بٹن کا ڈیزائن ماضی کے ایوارڈز سے مختلف ہے، جسے نیلے رنگ کے کرسٹل، دھاتی فریم اور منفرد طرز میں تیار کیا گیا ہے۔ اگرچہ دنیا بھر میں اس کامیابی کو سراہا گیا، مگر پلے بٹن کے ڈیزائن پر سوشل میڈیا صارفین خدشات کا اظہار کررہے ہیں۔
View this post on Instagram
سوشل میڈیا پر کئی صارفین نے اسے ’غیر متاثرکن‘ اور ’اے آئی جنریٹڈ‘ قرار دیا، جبکہ بعض نے اسے پرانے ڈیزائن کا نیا رنگ قرار دے کر تنقید کا نشانہ بنایا۔ ریڈیٹ اور ایکس (سابقہ ٹوئٹر) پر متعدد تبصروں میں یوٹیوب سے مطالبہ کیا گیا کہ اتنے بڑے سنگِ میل کے لیے کوئی واقعی منفرد اور تخلیقی ڈیزائن پیش کیا جانا چاہیے تھا۔
جمی ڈونلڈسن اس وقت دنیا کے امیر ترین یوٹیوبرز میں شمار ہوتے ہیں۔ ان کے چینل کی رفتار ہر ماہ لاکھوں نئے سبسکرائبرز کے اضافے کے ساتھ تیزی سے آگے بڑھ رہی ہے۔ ان کی مجموعی دولت کا تخمینہ ایک ارب ڈالر کے قریب ہے۔ وہ صرف ویڈیوز ہی نہیں بناتے بلکہ فلاحی کام، فوڈ چینز، موبائل گیمز اور دیگر کاروباری منصوبوں میں بھی سرگرم ہیں۔
یہ بھی پڑھیں: یوٹیوب کی نئی مونیٹائزیشن پالیسی: 15 جولائی سے بڑی تبدیلیاں کس لیے تباہ کن ہونگی؟
یہ پہلا موقع ہے کہ کسی انفرادی یوٹیوبر نے 400 ملین سبسکرائبرز حاصل کیے ہیں۔ مسٹر بیسٹ کی اس کامیابی کو آن لائن دنیا میں ایک نئے دور کا آغاز قرار دیا جا رہا ہے، جہاں تخلیقی مواد محض تفریح نہیں بلکہ عالمی اثر و رسوخ کا ذریعہ بن چکا ہے۔














