بلوچستان : قلات میں ہندوؤں کا 3 روزہ ’دیوی کالی ماتا‘ تہوار جاری

بدھ 11 اکتوبر 2023
icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp

 

بلوچستان کے ضلع قلات کے تاریخی کالی ماتا مندر میں ہندوؤں کا دیوی کالی ماتا کا 3 روز تہوار کا آغاز ہو گیا ہے، یہ تہوار منگل کو شروع ہوا اور جمعرات کو ختم ہو گا۔

اس سالانہ تہوار میں نہ صرف بلوچستان بلکہ پاکستان بھر سے ہندو برادری جمع ہوتی ہے، ہندو عقیدت مند قلات میں دیوی کالی کی عظمت کے لیے دعا کرنے اور بھجن گانے کے لیے اکٹھے ہوتے ہیں۔

اس سال بھی اس تہوار کا دھوم دھام سے ہوا ہے، ہندو عقیدت مند جہاں اس تہوار میں مذہبی رسومات ادا کر رہے ہیں، وہی ہندو عقیدت مندوں نے اس تہوار میں کھانے کے اسٹال لگا رکھے ہیں، تہوار میں مفت کھانا بھی تقسیم کیا جا رہا ہے، بہت سے لوگوں نے مذہبی اشیاء اور عقیدے کی اشیاء کے اسٹال بھی لگائے ہیں۔

قلات برطانوی راج کے تحت ایک سابقہ ریاست تھی جہاں ہندو عقیدے سے تعلق رکھنے والے لوگوں کی کافی تعداد اب بھی آباد ہے، بلوچستان بھر میں اب بھی بڑی تعداد میں ہندو مندر موجود ہیں جن میں اقلیتی برادری صدیوں سے آباد ہے۔

ہندو مانا مال نے کہا ہے کہ کالی تہوار ایشیا میں صرف 2 مقامات پر منایا جاتا ہے، پاکستان کے علاقے قلات میں اور بھارت کے شہر کولکتہ میں۔ اس تہوار کا بنیادی مقصد لوگوں کو محبت، امن، پیار اور بھائی چارے سے جوڑنا اور جوڑنا ہے۔

مانا مال نے کہا کہ ’پاکستان ہمارا ملک ہے، ہمیں پاکستان میں ہر قسم کی مذہبی آزادی حاصل ہے، ہمیں سالانہ تاریخی تہوار میں شرکت کرکے بہت خوشی ہے۔‘

سمجھا جاتا ہے کہ اس مندر میں دیوی کالی کا ایشیا کا دوسرا سب سے بڑا مجسمہ ہے جس کی وجہ سے قلات کا مندر ہندوستان سے بھی ہندو زائرین کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے۔

آپ اور آپ کے پیاروں کی روزمرہ زندگی کو متاثر کرسکنے والے واقعات کی اپ ڈیٹس کے لیے واٹس ایپ پر وی نیوز کا ’آفیشل گروپ‘ یا ’آفیشل چینل‘ جوائن کریں

icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp