بھارتی ایئر لائن ایئر انڈیا کی ایک پرواز جو شکاگو سے دہلی جا رہی تھی، فلائٹ کے چند گھنٹوں بعد ہی واپس شکاگو کے ہوائی اڈے لینڈ کرنے پر مجبور ہو گئی کیونکہ طیارے کے باتھ روم گندگی بھرنے سے بند ہو گئے تھے۔
طیارے کی مختلف ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہوئیں جس میں مسافروں کو عملے کے ساتھ بحث کرتے دیکھا گیا۔ صارفین کی جانب اس ویڈیو پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا گیا کہ ایئر انڈیا میں سفر نہ کریں۔
https://Twitter.com/Blackprince1849/status/1899160849581023553
اس واقعے کے بعد ایئر لائنز کی جانب سے بیان جاری کیا گیا جس میں کہا گیا کہ جہاز کے 12 میں سے 8 باتھ روم ’غیر فعال‘ ہوگئے تھے، جس کی وجہ سے پرواز کو شکاگو واپس لوٹنا پڑا۔
ایئر انڈیا کے ترجمان نے کہا، ’واقعے کی تحقیقات کے دوران ہماری ٹیموں نے پلاسٹک بیگ اور کپڑے جو باتھ رومز میں پھینکے گئے تھے وہ نکالے جس کے باعث پلمبنگ میں رکاوٹ آ گئی تھی اور باتھ رومز غیر فعال ہو گئے تھے‘۔
یہ بھی پڑھیں: ’جہاز میں آبشار‘: ایئر انڈیا کی فلائٹ میں بارش، صارفین کی تنقید
ترجمان نے مزید بتایا کہ ’پرواز کے 1 گھنٹہ 45 منٹ بعد، عملے نے بزنس اور اکانومی کلاس کے کچھ باتھ رومز کے غیر فعال ہونے کی اطلاع دی۔ اس کے بعد طیارے کے 12 میں سے 8 باتھ رومز غیر فعال ہو گئے، جس سے تمام مسافروں کو تکلیف کا سامنا کرنا پڑا‘۔
واضح رہے کہ انڈیا ایئر لائن کی جانب سے شکایات پہلی بار سامنے نہیں آئیں بلکہ اس سے قبل بھی ایئر لائن کی ایک ویڈیو وائرل ہوئی تھی جس میں دیکھا گیا کہ فلائیٹ میں اچانک پانی ٹپکنا شروع ہو جاتا ہے جس کو ایئر ہوسٹس کپڑے کی مدد سے روکنے کی کوشش کرتی نظر آتی۔ فلائٹ میں پانی ٹپکنے کی وجہ سے ایئر انڈیا کی مینجمنٹ پر سوالات اٹھائے گئے تھے۔
گزشتہ ماہ بھارت کی ممبئی سے دبئی جانے والی ایئر انڈیا کی فلائٹ تاخیر کا شکار ہو گئی تھی جس کی وجہ سے مسافر تقریباً 5 گھنٹے تک طیارے کے اندر قید رہے۔ ایسے میں مسافروں کا غصہ بڑھتا رہا اور مشتعل افراد طیارے کو گھونسے مارتے رہے اور کہتے رہے کہ انہیں فلائٹ سے اتار دیا جائے۔
یہ بھی پڑھیں: ’ہمیں اب آپ پر اعتماد نہیں‘، ایئر انڈیا کی فلائٹ 5 گھنٹے تاخیر کا شکار، مسافر مشتعل
حال ہی میں حال ہی میں ایئر انڈیا کو اپنے عملے کے ارکان کے لیے مناسب رہائش فراہم نہ کرنے پر تنقید کا سامناکرنا پڑا تھا۔ ایک صارف نے جہاز کے عملے کو دیے جانے والے کمرے کی تصاویر شیئر کی تھیں جس میں سنگل بیڈ پڑا ہواتھا جو بیڈ شیٹ کے بغیر تھا اور کمرے کے اندر سامان بے ترتیبی سے پڑا ہوا تھا۔
اس پرایئر انڈیا کو تنقید کا نشانہ بنایا گیا اور صارفین کی جانب سے کہا گیا کہ اگر آپ ایئر انڈیا کو عالمی معیار کی ایئر لائن بنانا چاہتے ہیں تو ایک لمبی فلائٹ سے واپس آنے والے ائیر لائن کے عملے کے ساتھ ایسا سلوک نہیں کرناچاہیے۔