سعودی سفیر نے عازمین حج کی سہولت کے لیے روڈ ٹو مکہ انشیئٹیو کراچی کا افتتاح کر دیا

اتوار 12 مئی 2024
icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp

پاکستان میں سعودی عرب کے سفیر نواف بن سعید المالکی نے پاکستانی عازمین حج کے لیے کراچی کے جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اتوار کو ’ روڈ ٹو مکہ انشیئٹیو‘ کے تحت ابتدائی پروازوں کا افتتاح کر دیا ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ’ایکس‘ پر سعودی عرب کے سفارت خانے کی جانب سے جاری پوسٹ کے مطابق اتوار کو ’ روڈ ٹو مکہ انشیئٹیو‘ کے دوسرے مرحلے کے طور پر کراچی کے جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر پروازوں کا افتتاح کیا ہے۔

افتتاحی تقریب کے دوران سعودی عرب کے سفیر نواف بن سعید المالکی کے ہمراہ ڈائریکٹر جنرل پاسپورٹ لیفٹیننٹ جنرل سلیمان الیحییٰ اور صوبہ سندھ کے گورنر کامران ٹیسوری بھی موجود تھے۔

کراچی میں ’ روڈ ٹو مکہ انشیئٹیو‘ کی افتتاحی تقریب کے دوران سعودی سفیر نے عازمین حج کو حج کی رہنمائی کے لیے خصوصی کتابچے بھی دیے ، ’روڈ ٹو مکہ انیشیئٹیو‘ کا مقصد اللہ کے گھر تک عازمین حج کے سفری طریقہ کار کو سہولت و آسانی سے مکمل کرنا ہے۔

اس سے قبل سعودی سفیر نواف بن سعید المالکی نے اسلام آباد میں سعودی عرب کے سفارت خانے میں ’ روڈ ٹو مکہ انشیئٹیو‘ کے تحت ابتدائی پروازوں کا افتتاح کیا تھا جس میں سفیر نواف بن سعید المالکی کے ہمراہ پاکستان کی وزارت مذہبی امور و بین المذاہب ہم آہنگی کے سیکریٹری بھی موجود تھے۔

آپ اور آپ کے پیاروں کی روزمرہ زندگی کو متاثر کرسکنے والے واقعات کی اپ ڈیٹس کے لیے واٹس ایپ پر وی نیوز کا ’آفیشل گروپ‘ یا ’آفیشل چینل‘ جوائن کریں

icon-facebook icon-twitter icon-whatsapp